Yasin Alıcı | Dijital Pazarlama Uzmanı 🚀

Hiçbir şey boş bir sayfa kadar ilham verici değildir. Çünkü bu size eşsiz bir fikir yaratma şansı verir.

Benelüx & Paris Gezi Turu Yorumlarım

Gezi notlarımı buraya ekleyeceğim. Ufak ufak düzenlemeler olacak umarım fazla üşenmeden bitirebilirim.

Genel Tur Bilgiler:

1 Şubat 2018 günü rezervasyonumuzu yaptık.

BENELUX & PARIS (Maxi)

• BRÜKSEL (1)
  • BRUGGE - PARİS (3)
  • METZ - LÜKSEMBURG (1)
  •  KÖLN - AMSTERDAM (2)

Benelux-Paris 3*&4* Oteller Pegasus ile Mayıs-Kasım Hareket 7 Gece (CRL-AMS)
Gidiş: 05.05.2018 11:10 Pegasus Havayolları PC920 İstanbul-S.Gökçen (SAW) - Brüksel - Charleroi (CRL)
Dönüş: 13.05.2018 01:20 Pegasus Havayolları PC1256 Amsterdam-Schiphol (AMS) - İstanbul-S.Gökçen (SAW)
Kaldığımız Otelller:
1 Gece : 05.05.2018 – HÔTEL BRUSSELS ERASME
3 Gece: 06.05.2018 – HOTEL MERCURE PARİS LE BOURGET
1 Gece: 09.05.2018– HOTEL IBIS LUXEMBOURG SUD
2 Gece: 10.05.2018 – IBIS AMSTERDAM AIRPORT

Rehber: Mert Sarıoğlu

Tur Firması: Jolly Tur + FLY EXPRESS B.V.

Sıkıcı bilgileri geçtikten sonra hemen konulara giriş yapıyorum. Bu turu almadan önce çok blog yazısı vlog araştırdım ama tur firmaları ile gidip yorum yapan hiç bulamadım. Hep kendi imkanları ile gezen gezgin arkadaşların içerikleri vardı. Elimden geldiği kadar bilgilendirme yapmaya çalışacağım.

Bir çok tur arasında Benelüx Paris Maxi turu Avrupa özelinde düşünürsek bence en mantıklısıydı. 5 ülke 18 şehir görme şansımız oldu 1 haftada. Elbet gönül ister her ülke de 5 gün geçirelim ama buna fırsatınız yoksa kısa sürede yorucu ama verimli bir gezi keyfi çıkarmış olursunuz.

Benelüx & Paris Gezi Öncesi,

• En çok Paris'de kalacağımız için vizemizi Fransa üzerinden kendimiz aldık. Jolly aracı olursa gereksiz bir masraf alıyor. Bu tuzağa düşmeyin. Biz kendimiz başvurduk 1 aylık vizeyi 2 3 günde aldık. Ama sancılı süreçti kabul ediyorum evrak hazırlamak vs.
  • Turu aldık ama uçak saat kaçta, hangi otellerde konaklayacağız son günlerde öğrendik. Otellere adam akıllı bakma şansımız bile olmadı. Malum bavul hazırlıkları derken zaman geçti. En gıcık konu buydu.
  • Güzel bir bavul hazırlamanızı tavsiye ederim, yağmur, soğuk, sıcak her duruma hazırlanın. Yanınıza kuruyemiş, konserve, yerli abur cubur getirmeniz iyi olacaktır. Domuz eti korkusu varsa daha bol yiyecek alabilirsiniz.
  • İlaç, ağrı kesici, yara bandı bol powerbank almanızda yararınıza olacak.
1. Gün
  • Rehber ile Sabiha gökçen'de buluştuk. Bizi Belçika'da indiğimizde topladı. Herkes geçtikten sonra polislere tur rehberi olduğunu 44 kişilik kafile getirdiğini belirtti. Polis bizi hiç soru sormadan içeri aldı. Bu çok iyiydi. Daha önce İngiltere vize girişinde beni almamışlardı okulumu aramışlardı o korku dolu dakikalar saniye saniye aklımda :)
  • Brüksel ilk günün yorgunluğundan mıdır heyecandan mıdır bilemem, ama çok birşey anlamadım. Pek keyif de almadım. Panaromik şehir turu vs bıdı bıdı derken gece otele geldik.
  • 1. gün geçici otobüs vardı. 2. güne başka otobüs geldi ve tur sonuna kadar bizimle geldi.
2. Gün
  • Brugge'ye sabah kahvaltıdan hemen sonra yola koyulduk. Ve ben esenyurttan sanki rumeli hisarına gitmiş gibi oldum. Brüksel'de zenci popülasyonu çok fazla ve insan her an başı belaya girecekmiş korkusu ile gezemiyorken. Bruj mükemmel geldi. Gezmeye sokaklarında kaybolmaya doyamadım. Rehber tabi güzel bilgiler verdi oda etkiledi sanırım fikrimi. Tur arkadaşları ile kaynaşmalar da başladı tabi, karşılıklı fotoğraf çekmeler :)